.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا عراقی‌ها بساط تروریست‌ها از اقلیم کردستان را جمع نمی‌کنند؟
بی ثباتی سیاسی و دخالت‌های خارجی عراق را نسبت به تحرکات تروریست‌ها منفعل کرده‏، اما این مسائل نمی‌تواند از مسئولیت این کشور در قبال مبارزه با تروریسم بکاهد.

 

   

 

شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولتمردان عراقی که زمانی خاکشان عرصه تاخت و تاز گروه‌های تروریستی همچون داعش بود و ایرانیان با فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی به کمکشان برای رهایی از شر تروریست‌ها شتافته بودند را فراموش کرده‌اند که اجازه می‌دهند تروریست‌ها از سرزمینشان علیه ایران فعالیت کنند.

 

دولتمردان عراقی که با آزاد گذاشتن تروریست‌ها در خاکشان سیاست حسن همجواری را نقض می‌کنند باید مسئولیت بین‌المللی اقدامات خود علیه ایران را بپذیرند چرا که ایران بار‌ها به مقامات عراقی در خصوص برخورد با عواملی که قصد ایجاد و آشوب در کشورمان را دارند، تذکر داده است، اما عراق به آن توجهی نکرده است.

 

مقامات عراقی نباید یادشان برود که ایران در طول سال‌های مبارزه با داعش و سایر تروریست‌ها با فرستادن جوانان خود به نبرد با تکفیری‌ها در ایجاد امنیت و ثبات عراق تلاش زیادی کرد و هم اکنون ایران انتظار ندارد که مقامات عراقی نسبت به خواسته‌های قانونی‌اش در برچیدن مواضع تروریست‌ها بی اعتنایی کند و به مامن تروریست‌ها تبدیل شود.

 

باید از مقامات عراقی پرسید بی تفاوتی در مقابل تروریست‎ها چه سودی دارد که به رغم هشدار‌های جدی ایران در چند ماه گذشته هیچ اقدامی برای جمع آوری تروریست‌ها نکرده است؟ عراقی‌ها که خود از پدیده شوم تروریسم لطمات زیادی خورده‌اند نباید با اقدامات خود منطقه را درگیر نوع جدیدی از تروریسم کنند. البته بی ثباتی سیاسی،‏ اختلافات درونی و دخالت‌های خارجی از جمله عللی است که عراق نسبت به تحرکات تروریست‌ها منفعل بوده‏، اما این مسائل نمی‌تواند تاثیری در مسئولیت این کشور در قبال مبارزه با تروریسم داشته باشد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.016 seconds.